Prawa Pacjenta. Skargi. Wnioski.
Prawa Pacjenta
Prawa pacjenta
Rzecznik Praw Pacjenta Krystyna Barbara Kozłowska
adres: ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
tel: 22 532 82 50
faks: 22 532 82 30
e-mail: sekretariat@bpp.gov.pl
Bezpłatna infolinia: 800 190 590 (pn. – pt. w godz. 9.00 – 21.00)
Dział Skarg i Wniosków
Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ
Ul. Chałbińskiego 8
00-613 Warszawa
Tel. 22 279 75 78
Podstawa prawna
[1] §11 ust. 4 pkt. 10 Załącznik do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 września 2015 r. w sprawie
ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 787)
Skargi i Wnioski
Skargi i wnioski przyjmowane są w przychodni Malvita w formie
- wpisu do zeszytu skarg i wniosków
- maila: przychodnia@malvita.pl
- pisma do dyrekcji – skrzynka przy rejestracji z napisem „Do dyrekcji”
- kontaktu osobistego z kierownikiem w wyznaczone wcześniej terminie